Lancome Vernis in Love - Chocolat Mordore & Midnight Rose


Lancome Vernis in Love u nijansama Chocolat Mordore (270N) i Midnight Rose (441N) su za sad jedine nijanse Lancome lakova koje imam u posjedu. S obzirom da su me oduševili trajnošću, četkicom, brzinom nanošenja i sušenja sigurno će se još pokoja nijansa naći u mojoj kolekciji. 
Dolaze u količini od 6 ml, s cijenom od oko 120,00 kn u parfumerijama, a dostupni su i on line OVDJE.









Za potpuno prekrivanje sam nanijela dva sloja. Formula je savršena, a lagano zaobljena četkica ravnomjerno klizi po noktu. Lak ostavlja sjajni završetak. Trajnost je oko 3 dana na mojim noktima, bez nadlaka, kada se počne lagano skidati s vrhova noktiju i gubiti sjaj. 
Za nijansu Chocolate Mordore mislim da nije više u prodaji jer je lak izašao u sklopu prošlogodišnje jesen/zima kolekcije. A, Midnight Rose nijansa je još uvijek dostupna. 

LANCOME VERNIS IN LOVE - 441N MIDNIGHT ROSE



LANCOME - VERNIS IN LOVE 270N CHOCOLAT MORDORE 



Da li ste isprobali do sad Lancome - Vernis in Love lakove? Dojmovi? 

Broj komentara: 13:

  1. predivnoo! pogotovo prvi - L441N MIDNIGHT ROSE, imam parfem njihov istog naziva, i prekrasno mi miriši :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvi je bija ljubav na prvi pogled. :D Savršena je boja, kao i istoimeni miris. ;)

      Izbriši
  2. Nisam ih probala, ali stvarno izgledaju super! Ovaj ljubičasti mi se možda malo više sviđa. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Midnight rose mi je bas caroban :) prekrasne boje, profinjene i zenstvene...

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe nijanse su savršene!!!

    Ako ti treba pomoć pri izboru, sjajne slike ćeš naći kod naše Jeje - cheekmeout.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Prase. <3
      Bravo, dobro si me podsjetila na ovaj blog. Gledala sam davno slike lakova i skroz sam zaboravila do sad na njega. Svakako ću pogledat što ima novoga. :)

      Izbriši
    2. Hvala prase :)
      ovo su jedne od mojih omiljenih nijansi, posebno midnight rose.

      Izbriši
  5. Kako su samo krani! Ljubicastveni me bas odusevio! :D

    OdgovoriIzbriši

~ I N S T A G R A M ~