Essence Lights of Orient


Nova trendovska Essence Lights of Orient kolekcija donosi nam orijentalne tonove inspirirane 1001 arapskim noćima i orijentalnom kulturom. Kolekcija će biti dostupna na prodajnim mjestima DM-a od sredine kolovoza do isteka zaliha. Stiglo mi je nekoliko proizvoda na isprobavanje koje ću vam danas pokazati, a riječ je o ružu za usne, laku za nokte i bronzeru s highlighterom.

Ruž za usne mat završetka dostupan je u tri nijanse: 01 belly dancing queen (crvena), 02 princess jasmine's choice (tamno ljubičasta) i 03 sultan's daughter (nježno roza). Isprobala sam nijansu 02 koja je ujedno i moj favorit od dostupne tri kad su u pitanju ruževi za usne takvih boja, tamnije nijanse su moj favorit. Nijansa 02 je o intenzivno, tamno ljubičastoj nijansi crvenkastog podtona. Intenzitet boje ovisi o količini nanošenja, ako ga se lagano natapka na usne pružit će usnama mrvicu intenzivniju boju od boje usana, dok potpuno nanošenja pruža vrlo intenzivnu vampy boju usana. Na slici niže je nanesen u laganom sloju. Tekstura ruža je vrlo ugodna, iako ostavlja mat završetak potrebno mu je neko vrijeme da se fiksira na usnama, sjaj koji pruža tijekom nanošenja nestane kroz nekoliko trenutaka, ali usne ostaju hidratizirane bez obzira na mat završetak. Hoću reći da ruž ne isušuje usne niti ih zateže jednom kad se fiksira. S obzirom da je riječ o mat ružu koji inače imaju tendenciju isticati suhe dijelove na usnama ukoliko ih ima, tako je i s ovim ružem no malo pilinga na usnama će riješiti taj problem vrlo brzo. :) Ruž je postojan i do tri sata na mojim usnama uz umjerenu konzumaciju jela i pića kad najprije nestane sa sredine usana, ukoliko ne konzumiram ništa ravnomjerno nestaje s usana tj. blijedi. Cijena: 21,90 kn



Lakovi za nokte su dostupni u slijedećim nijansama: 01 golden gate to orient, 02 sultan's daughter, 03 princess jasmine's choice i 04 belly dancing queen. Isprobala sam nijansu 01, zlatnu nijansu - vrlo efektna i neobična boja. Najčešće nosim tamnije nijanse na noktima, no moram priznati da je ova nijansa fora zbog metalik efekta i sjajnog završetka, pa ponekad nije loše razbiti monotoniju s jednom ovakvom, meni neobičnom nijansom na noktima. Dva sloja su potrebna za potpuno prekrivanje i vrlo brzo se suši. Četkica je uska i precizna što mi se sviđa. Trajnost mu je otprilike do 3 dana, bez nadlaka. Cijena: 16,90 kn




Bronzer s highlighterom je dostupan u dvije nijanse 01 sunkissed beauty za svijetliju kožu i 02 oriental beauty za tamniju kožu. Isprobala sam nijansu 02 za tamniju kožu koji mi idealno odgovara. Bronzer je fino mljeven i mat završetka što inače preferiram kad su u pitanju bronzeru pa je kao takav idealan za konturiranje, a highlighter pruža diskretan sjaja obrazima. Sviđa mi se što bronzer nema narančasti podton i na licu izgleda vrlo prirodno. Highlighter u sredini je vrlo praktičan jer bronzer nanosim s kosim kistom gdje vrh kist prislonim na highlighter a ostatak kist na bronzer pa istovremeno nanosim bronzer i highligter na obraze što je svakako praktičan i brz način šminkanja. Bronzer se ne trusi previše, iako je vrlo pigmentiran dovoljno je kist prisloniti na njega i lagano ga nadograđivati na licu jer se lako može pretjerati s njim. Cijena 28,90 kn 



PR

*proizvodi ustupljeni na testiranje 

Maja xx

4 komentara:

  1. lijepo ti stoji ovaj look :)
    ja planiram ugrabiti paleticu, preslatko mi izgleda. možda koji lak zaluta u košaricu isto..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :)
      Paletica je divna kao i pakiranje, meni je primamljiv i ovaj sprej isto. :D

      Izbriši
  2. Essence uvijek ima lijepe i zanimljive limitirane kolekcije. Kod ove kolekcije najviše mi je zapela za oko paleta, ali sam ipak odustala od kupovine jer sam zaključila da ih imam previse, :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, meni je onaj sprej bio zanimljiv ali ga nisam ulovila. Možda i bolje. :D :D

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~