Royal Blue


U danaĆĄnjem modnom postu nosim omiljenu tuniku u divno plavoj (royal blue) boji koja je kupljena u Zari. Iskombinirala sam ju s crnim tajicama/trapericama s Asosa i meni vrlo dragim New Yorker slip on "cipelama" u srebrnoj boji. Cijelu kombinaciju upotpnuila je crna torba s metalnim zakovicama kupljena u Mango i RayBan aviatorice od kojih se ne odvajam i koje naprosto oboĆŸavam. Olival zlatno ulje je učinilo moju koĆŸu svjetlucavom, dok je Versace Eros EDT zaokruĆŸio cijelu kombinaciju svojim divnim slatko svjeĆŸim notama.









Tunika/Dress: Zara
Tajice/Jeggins: Asos
Torba/Bag: Mango
Naočale/Sunglasses: RayBan
Obuća/Slip On: New Yorker
NauĆĄnice/Earrings: Bipa
Sat/Watch: Marc Ecko
Miris/Fragrance: Versace Eros EDT
Suho ulje/Dry Oil: Olival 

Maja xx

Broj komentara: 8:

  1. Brinete i royal blue. Ima neka posebna veza između to dvoje :) KoĆŸa, oči, kosa... sve postane nekako obavijeno posebnom aurom. Divno ti stoji ova kombinacija, jako mi se dopada elegancija u spoju s casual momentom. Moj stil.

    OdgovoriIzbriĆĄi
    Odgovori
    1. Hvala ti draga! <3 Da i meni je boja prekrasna, baĆĄ je posebna. :)

      IzbriĆĄi
  2. Predivna si!! <3 Naočale su odlične.
    Da li ti je to plavi eyeliner na očima?
    Petra

    OdgovoriIzbriĆĄi
    Odgovori
    1. Hvala ti! <3
      Od naočala se ne odvajam. :D
      Da, da to je plavi tuĆĄ od Evelina. Crni godinama kupujem i oboĆŸavam ga, a ovo ljeto su izbacili u ljubičastoj i plavoj verziji.

      IzbriĆĄi
  3. baơ jednostavna kombinacija, a izgledaơ jako sređeno <3

    OdgovoriIzbriĆĄi
    Odgovori
    1. Hvala ti! <3 To je ta royal blue boja, koja podigne svaku kombinaciju. ;)

      IzbriĆĄi
  4. Predivno izgledaơ!! Fotke su odlične!!

    OdgovoriIzbriĆĄi

~ I N S T A G R A M ~