Ljetna njega tijekom i nakon sunčanja



S obzirom da sam ja „dite s mora“ i obožavam sunce, plažu, more i kupanje koliko i preplanulu put u ovom postu ću vam predstaviti proizvode koje sam koristila na plaži ovo ljeto i koji su ujedno postali moji favoriti kad je u pitanju postizanje preplanulog tena, zaštita od sunca kao i njega kože nakon sunčanja.
Boravak na plaži ne bi bio potpun da nije bilo moje dječice i za njih je zaštita od sunca bila neophodna jer iako i oni vole plažu i kupanje, više su vremena provodili u plićaku igrajući se. Za zaštitu dječje kože od sunca koristila sam Uriage Bariesun mlijeko SPF50 koje je namijenjeno zaštitu dječje kože. Sviđa mi se što je lagane teksture i vrlo brzo se upija u kožu. Ovaj losion sam im nanosila na kožu lica, ali i po leđima i prsima jer im je taj dio bio najviše izložen suncu. S obzirom da su većinu vremena provodili u igri izvan vode srećom koža im nije izgorjela, a i dobili su lijepu i preplanulu bojicu. Svidjelo im se pakiranje koje ima cool malog medu s naočalama pa su se s istim zabavljali dok sam ih mazala. Losion, iako bijele boje ne ostavlja bijele tragove na koži nakon nanošenja, pa ni u dodiru s vodom. Rijetke je teksture i vrlo brzo se upija u kožu ne ostavljajući pri tom masni trag.

Dok sam djecu mazala s losionom za tijelo kod mene je već mjesecima neophodno korištenje Uriage Bariesun kreme za zaštitu od sunca s faktorima 30 i 50. Tekstura kod obje kreme je jednaka, srednje rijetka i bijele je boje. Lako se mažu na licu i imaju vrlo lagan i decentan miris, a ujedno su obogaćene Uriage termalnom vodom. Ono što mi je vrlo bitno kod krema ovakve namjene je što ne ostavljaju kožu bijelom nakon nanošenja, nisu teške na licu i ne izazivaju nikakav nered na licu u vidu prištića i akni. Ostavljaju masni završetak na licu poput svake kreme takve namjene, ali mogu potvrditi da puder kojeg najčešće koristim (L'oreal Infallible 24H- Matte) nakon korištenja ovih krema fantastično izgleda na koži lica bez da mi sklizne zbog masnog završetka spomenutih SPF krema. Moj problem s hiperpigmentacijom kože lica se najčešće javlja na području oko nosa i na mjestima gdje mi je koža lica tanja, a to je okoloočno područje. S obzirom da sam ovu kremu nanosila i na tom dijelu nisam imala problema s hiperpigmentacijom niti mi je ista nadražila okoloočno područje. Uz korištenje kreme na plaži obavezno sam nosila i svoje RayBan "aviatorice" tj. sunčane naočale kao dodatnu mjeru okoloočne zaštite od sunca. Obje kreme su mi se pokazale odlične zbog svoje rijetke teksture i činjenice što kožu lica ne ostavljaju bijelom nakon korištenja i spadaju u moje kako ljetne tako i cjelogodišnje favorite jer ih planiram i dalje koristiti i kupovati.

Nivein Protect and Refresh losion sam koristila na koži tijela jer osim što kožu štiti, istodobno joj pruža osvježavajući efekat. Dok je Protect and Moisture nešto bogatije teksture, za Refresh verzijom sam češe posezala jer mi je efekat osvježenja više odgovarao na plaži. Losion ima predivan miris kao i svi Niveini proizvodi i vrlo brzo se upija u kožu ne ostavljajući bijele tragove. Ostavlja vrlo blagi masni trag, ali u usporedbi s uljima za sunčanje to je zanemarivo, najbitniji mi je taj osvježavajući faktor koji pruža uz zaštitu od sunca, naravno.

Nakon nanošenja SPF zaštite na koži tijela redovito sam kombinirala ulja za brže tamnjenje kože (koja nisam koristila na licu), a to su Olival Sun Gold ulje i Afroditina marmelada i ulje koji ne sadrže SPF zaštitu.
Olival Sun Gold ulje je prepuno šljokica što me je oduševilo jer obožavam šljokice, ali ono što me je još više ugodno iznenadilo je što se te šljokice nisu skinule s kože ni poslije kupanja u moru. Ulje se skinulo, a šljokice su i dalje ostale na koži. Eto, toliko puno šljokica ima u tom ulju. J Mislim da toliko šljokica nisam vidjela u niti jednom ulju kao u ovom. Ali mene to veseli jer predivno izgledaju na preplanuloj koži i još na plaži, kad uz pomoć sunca zabljesnu - divota. Vrlo brzo sam poprimila boju od sunca od spomenutog ulja, ali činjenica da sadrži toliko puno šljokica ga je smjestila među moje ljetne favorite. No, moram priznati da mi je Afroditina marmelada bila još efikasnija u dobivanju tamnije boje kože, dok je Afroditino ulje bilo također efikasno (i također sadrži šljokice – ali ne u tolikoj mjeri koliko i Olival Sun Gold). Iako je marmelada naizgled vrlo kompaktna na dodir ona se topi pod prstima, ostavlja na koži masni trag i svoju boju koja vrlo dobro potamnjuje kožu. Miris nije preintenzivan i meni je osobno ugodan. Sviđa mi se pakiranje, jednostavno je za dozirati željenu količinu proizvoda na tijelu, iako ostavlja masni osjećaj lakše je nanijeti marmeladu iz takve ambalaže na kožu nego prskati se uljem koje zamasti sve pa prsti lete s pumpice – if you know what I mean. J

Zadnji dan sunčanja mi je izbila gadna alergija od sunca pa je koža izgledala kao da je izgorjela. Saznala sam da sam alergična na sunce zbog lijekova koje uzimam, pa vam iz svog iskustva savjetujem ukoliko pijete ikakve lijekove posavjetujte se s liječnikom da li možete na sunce da vam se ne bi dogodilo što i meni, crveni osip koji je neizdrživo svrbio, a u isto vrijeme sam mislila da gorim. S obzirom na nastalu situaciju, tu su mi jako puno pomogli Uriage Repair Balm After Sun losion i S.fresh Aloe After beach sprej koji su mi kožu spasili i obnovili u vrlo brzom roku. S obzirom da sam cijelo vrijeme mislila da mi je koža izgorila od sunca u razgovoru s liječnikom se ispostavilo da je ipak bila riječ o alergiji, no kombinacija dva prethodno spomenuta proizvoda je meni osobno mnogo olakšala vrijeme nakon dolaska s mora kao i spavanje navečer. Uriage losion produžuje preplanulost kože, lagane je teksture, pruža hidrataciju kože kao i obnovu i vrlo brzo mi je kožu doveo u normalno stanje, dok mi je S.fresh sprej bio saveznik tijekom dana kad nisam planirala izlaske kao i tijekom noći jer je osim umirujuće Aloe vere pružao svježinu i hladio kožu bez da mi je izazvao dodatnu iritaciju. Na ambalaži S.fresh stoji da se koža ne izlaže suncu 12 sati nakon korištenja istog zbog osjetljivosti kože na sunce što sam i radila iz tog razloga sam ga isključivo koristila kad bih znala da neću izlaziti dok je vani sunce. Pruža instant osvježenje i noći mi je učinio uvelike izdržljivijima.
S obzirom da je njega kože poslije izlaganja suncu vrlo bitna jer boju dobivamo postepeno, pa je kožu potrebno hidratizirati i pružati joj dodatnu njegu mi smo koristili Mixa cold kremu za tuširanje koja iako je prvenstveno namijenjena za njegu dječje kože osobno sam ju i sama koristila, jer je iznimno nježna na koži. Djeca su bila oduševljena mirisom ovog gela za tuširanje, a moram priznati da sam i ja. Fantastično miriše! S obzirom da sadrži emulziju visoke koncentracije raznih ulja, voskova i vode dobiva dodatna hidratantna svojstva i koži osjetno pruža osjećaj olakšanja, ublažava nelagodu, štiti od isušivanja kože, a u isto vrijeme joj pruža hidrataciju. Dodatna njega u vidu losiona i krema za tijelo zaista nije bila potrebna jer je krema za tuširanje sama po sebi iznimno hidratantna na koži, a da pri tom nije ostavljala ljepljiv osjećaj na koži.








*proizvodi ustupljeni na testiranje

Maja xx

Broj komentara: 5:

  1. Koristila sam Olival suho ulje sa šljokicama i stvarno ostaju šljokice na tijelu i kad sam izašla iz mora. :D
    Uriage krema za lice ide na popis za kupovinu.
    Petra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, Olival je čudo s tim šljokicama, nadam se da će ti se Uriage krema svidjeti koliko i meni. :)

      Izbriši
  2. Uriage kremu za lice sam i ja koristila i vrlo sam zadovoljna. I Niveine proizvode sam ove godine imala. Ove Afroditine marmalade nisam koristila, ja sam imala Biobaza pekmez i L´Erbolario mast za brže tamnjenje kojima sam bila fl zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. *kojima sam bila ful zadovoljna, :-)

      Izbriši
    2. Uriage mi je odličan. L'erbolario sam davno koristila i bio mi je odličan.

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~